sobota, 15 grudnia 2012

Less Mainstream.

Na początek muszę Was przeprosić, że nie wrzucałem nic na bloga przez cały tydzień ale natłok codziennych obowiązków mi na to nie pozwolił... No ale jestem z powrotem! Od ostatniego posta zdążyłem już zacząć załatwiać różne sprawy związane z powstaniem teledysku do mojego nowego singla. Na razie mogę Wam zdradzić, że klip powinien się ukazać w lutym. Nie wiem czy wiecie ale scenariusz do "Kawałka nieba" napisałem sam - tak będzie też z tym teledyskiem. Oprócz spraw związanych z muzyką miałem też sporo do nauki, a nie obyło się także od różnych spotkań, zarówno tych ważnych jak i czysto towarzyskich.

Ostatnio dostałem od wielu osób maile z pytaniem - czy "Kawałek nieba", to mój jedyny utwór. Tak więc postanowiłem odpowiedzieć na to w tym poście. Zacznę od tego, że nagrywam, jakby to powiedzieć - dwutorowo. Osobną rzeczą są kawałki wydawane przez MyMusic, a osobną reszta, którą robię na "własną rękę". Dlaczego tak? Już tłumaczę. Większość moich tracków, to czysty rap/hip-hop i raczej nie sprzeda się przed większą publicznością, chociaż zostałem doceniony przez niemałą rzeszę ludzi, co mnie bardzo cieszy. Utwory jak "Kawałek nieba" i singiel, który ostatnio nagrałem są kawałkami typowo pop'owymi i tym samym kierowane są do szerszej publiczności. A poniżej coś niemainstream'owego w moim wydaniu (:

4 komentarze: