niedziela, 30 grudnia 2012

Nowy Rok.

I znów muszę zacząć od przeproszenia Was za moją dłuższą nieobecność... Ale wiadomo jak to jest w Święta - spotkania w rodzinnym gronie, spotkania ze znajomymi i brak czasu na napisanie nawet jednego posta, no cóż... Mogę tylko obiecać, że poprawię się od nowego roku i postaram się dodawać nowe wpisy częściej i bardziej systematycznie (:

Jak Wam minęły Święta? Ja osobiście nie narzekam, jak dla mnie świąteczna atmosfera była w tym roku odczuwalna, wigilijny stół bogaty w kulinarne różności, a prezenty trafione! Jak pamiętacie na Sylwestra miałem się wybrać do Dubaju, jednakże wynikły pewne komplikacje nie pozwalające na uzyskanie wiz przed 31 grudnia. Na szczęście wypad do Emiratów udało się zorganizować w połowie stycznia więc strasznie się cieszę! (: Nowy Rok przywitam wraz ze znajomymi w Poznaniu, mam nadzieję, że będzie fajnie pomimo tego, że nastawiłem się na coś bardziej egzotycznego. A Wy jak przywitacie rok 2013?


Życzę Wam wszystkim udanej imprezy sylwestrowej, pozytywnego wejścia w kolejny rok, a w nim samych sukcesów! Nowy Rok dla mnie będzie pełen wyzwań i planów (głównie tych związanych z muzyką ale także prywatnych), a ja mam nadzieję, że im sprostam! Ciekaw jestem, czy też macie jakieś większe plany oraz postanowienia? Do usłyszenia w 2013! (:

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że 2013 będzie tak fajny jak 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę ze 2013 rok będzie fajny od 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam trochę sylwestrowy nastrój :) Wszystkiego dobrego w nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po świętach trzeba zrzucić trochę kilo, a tu jeszcze sylwester i tuczący alkohol... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta sympatico ;) a co do postanowień, to staram się rzucić palenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę samych super produktywnych dni, abyą osiągną zamierzone cele i spełniło sie jaknajwięcej marzeń :]

    OdpowiedzUsuń