wtorek, 27 listopada 2012

WARSAW UNLIM PARTY 500+



Witajcie po krótkiej przerwie! Zabalowałem w Wawie trochę dłużej niż miałem w planach, wróciłem w niedzielę pod wieczór i nie miałem już siły na nic. W piątek zawitałem na imprezie WARSAW UNLIM PARTY 500+, która była zorganizowana w związku z zakończeniem sezonu wyścigowego w moto-sporcie. Na takim evencie nie mogło zabraknąć szybkich samochodów i gorącej atmosfery (pomimo mrozu na zewnątrz). Oprócz samochodów przed klubem, w środku można było zobaczyć Devil Car’a, a na scenie stały dwa wyścigowe motocykle. Ogółem rzecz biorąc, wystrój klubu przypominał jeden wielki pit-stop! Na imprezie dobrą muzykę serwowali BOYA CHILE, czyli duet dwóch zdolnych DJ’ów. Dodatkowo wszystko rozkręcały tancerki z grupy BadDolls. Głównym punktem programu w związku z tematem imprezy było rozdanie nagród za różne konkurencje w zakresie wyścigów samochodowych oraz motocyklowych. Organizatorzy zadbali nawet o takie szczegóły jak confetti w kształcie dolarów – było na bogato! W stolicy spędziłem jeszcze sobotę, ponieważ wieczorem moi dobrzy kumple z Poznania grali koncert. Po koncercie większą ekipą ruszyliśmy do centrum, gdzie natknęliśmy się na basistę grającego na Nowym Świecie i powstała spontaniczna koneksja – ktoś zarzucił pomysł, aby utworzyć cypher i przez dobrą godzinę freestyle’owaliśmy w kółku pod akompaniament gitary basowej. Było bardzo pozytywnie, ludzie się schodzili i nie zabrakło też osób, które same z siebie kupowały nam piwo i chwaliły za fajny pomysł i wykonanie (:

Poniżej trochę zdjęć z piątkowej imprezy (wciąż czekam na resztę).




                                  Fot. Tamull.com + FotoIzydor

8 komentarzy:

  1. Cypher mówisz? ;) kocham takie akcje! :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miły komentarz ;) fajny blog i Twoja muzyczna twórczość też całkiem spoko ;) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tam bardziej jarają motory niż samochody, haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe bryki ;d, widzę udany weekend!
    Dodaję do obserwowanych :)

    Dziękuję za wizytę i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takimi samochodami mogłabym się wozić :D

    OdpowiedzUsuń