czwartek, 15 listopada 2012

SZAFA.





Za mną pracowity dzień – od rana uczelnia, później bank, coś do załatwienia w urzędzie, szybkie zakupy, pojechać tu, pojechać tam, itd. Przez cały dzień nie miałem czasu nawet nic zjeść, no ale cóż… Właśnie wszedłem do domu, wziąłem szybki prysznic, odgrzałem sobie wczorajszy obiad i zaraz szykuję się do ponownego wyjścia. Idę do jednego z poznańskich klubów na mały bankiet/imprezę ale więcej szczegółów zdradzę Wam w następnym poście, postaram się wrzucić także małą foto-relację i napiszę jak było. Tymczasem idę się jakoś stosownie ubrać i żeby nie było, że tak bez zdjęć, to… Przywitajcie się z moją szafą! (:


                      


Trudno mi tu utrzymać porządek ale chyba najważniejsze, że się tu odnajduję i wiem gdzie co mam! A wielkościowo ta szafa mi w zupełności wystarcza.

9 komentarzy:

  1. oj, weekend sie zbliza..chyba wypadaloby zrobic porzadek i u siebie;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your style! great blog
    Thank you so much for visiting bow-designs!
    Now following you :)follow back if you like
    www.bow-designs.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze że rozkręcasz się z postami :) szafa jak u typowego faceta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ale wierz mi... jeszcze się nie rozkręciłem na dobre! :p

      Usuń
  4. Ja dla mnie jest porządek. Mam identyczną szafę, tylko inne wnętrznośći :]
    Pozdrawiam
    ps czekam na post o clipie "kawałek nieba"

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest najgorzej z szafą :)))) Czasami u mnie gorzej wygląda, jak rano chcę na szybko znaleźć odpowiednie ciuchy i nie ma czasu na powrotne składanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz dziwny porządek w szafie jak na faceta... chyba, że masz poukładaną kobietę :P
    niezły blog ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Punkt za odwagę :). Ja bym zawartości swojej szafy nigdy w życiu nie dała sfotografować ;). I faktycznie, porządek jak na faceta :D.

    OdpowiedzUsuń